2012. június 24., vasárnap

2. fejezet

A nap hátralévő része eseménytelenül telt. Főleg Rosi bájaiban. Minél több időt töltöttem vele annál jobban megszerettem ezt a kis krapekot.
Aztán fél hétkor elkeztünk készülődni.
-Lányok szerintetek hány órás lesz? Utoljára egy Chris Brown koncerten voltam.
-Nem tudom...-hallatszott a válasz.
Először teljesen elkeseredetten álltam a szekrényem előtt. Nem volt egy használható rongyom!
-Leona!-hívtam Mrs. Divatdiktátort.
Végülis sikerült összedobnunk egy viszonylag viselhető összeállítást.
Persze Becky és Leona is kitettek magukért. 
Fél kilencre értünk a Troxy*-ba, ahol már akkor hatalmas a tömeg. Felmutattuk a jegyeinket és bementünk.
~*~
Igaz a koncert fél óra késéssel kezdődött el, de nem bántam. Ezek a srácok egyszerűen csodálatosak!
A dalok listája:
Glad you came
Heart Vacancy 
Gold Forever
Warzone
Lose my mind
Lighning
+1 Chasing the sun
Olyan jó volt, hogy még a  legújabb dalukat is előadták! Sikongattam örömömben, ahogy a többiek is.
Igazából nem volt kedvencem, mind az öt srácot ugyanúgy kedveltem. Nem úgy a lányok! Leona kedvence Tom, Becky-é az örökkémozgó Nathan volt.
Szinte természetes volt, hogy az ő szólójukkor üvöltöttek a leghangosabban.
~*~
Az egészben az volt az volt a legrosszabb, hogy gyorsan vége lett.
Viszont mi folytattuk otthon azt, amit a koncerten ekezdtünk. Óriási bulit
csaptunk, akkorát, hogy a szomszéd, Mrs. Collend ötször jött át szólni.
-Jajj, ti lányok! Csak a bulizáson jár az eszetek!-sóhajtozott.
Én pedig nevetve becsuktam előtte az ajtót. Akkor, abban a pillanatban nem érdekelt! Végülis nem ő volt huszonegyéves!!
A csajokkal egy külön bulizós számok listát:
Taio Cruz ft. Flo Rida- Hangover
Flo Rida                     - Good Feeling
Olly Murs                   - Dance with me tonight(erre inkább csak ökörködtünk)
LMFAO                      - Party Rock Anthem
LMFAO                      - Sorry For Party Rocking

Miután eléggé "kibuliztuk" magunkat, lementem megsétáltatni Lucy-t.(Vittem volna Rosie-t is, csakhogy egy macskával megnéztek volna.)
Sétáltunk pár kört az utcában, aztán-mivel a kutya is eléggé kifáradt-visszamentünk.
Vagyis csak akartunk.
A portánál kezdtem el fülelni. Először csak harsány sikítások, majd kiabálások is hallatszottak:
-Vááááá!! Szeretlek!! VEGYÉL FELESÉGÜÜÜL!!
Remülten fordultam hátra. Inkább ne tettem volna!
Az utca végénél egy "kis" csoport közeledett felém. Élén egy férfival, akit-ha jól vettem ki a mozdulataiból- üldöztek.
Csak pár méter választott el tőlük...
Egész egyszerűen megfogtam a pasi kabátját és berántottam legközelebbi bokorba.
Néhány percig még szuszogott, majd kifújta a haját a szeméből és védelmezőn emelte maga elé a kezeit:
-Ne kéérlek, ne bánts!! Adok autogrammot, oké?? Mindent..!
-Hahóó!! Nyugi. Én...amolyan megmentő féle vagyok! Nem üldözlek. Azt se tudom ki vagy. Leginkább a baseballsapi meg a kapucni miatt!
-Húúú..akkor jó! Mindenesetre kössz.
-Semmiség. Amúgy miért "kergettek"?Egyáltalán: ki vagy, hogy ilyen feltűnést keltesz a fiatal lányok köreiben?
Még a sapka és a kapucni gyártotta sötétségben is láttam, hogy elmosolyodik.
-Jay McGuiness. A The Wanted-ből. Na jó, hogy így összefutottunk és csá meg minden...
Felállt és elindult. Csahogy én visszarántottam.
-Normális vagy?! Nem látod, hogy ott állnak?-mutattam a szemközti boltra.
-Azt hittem már elmentek.-fujtatott Jay.
-Szóval Jay...Hogy kerülsz ide?
-Tommal...ő egy csapattársam, de gondolom nem ismered, mert az én kilétemtől
sem lepődtél meg...
-Egy: ismerem. Ugyanúgy, mint Siva-t, Max-t, Nathan-t és téged is. Kettő: szinte mindennapos, hogy összefutsz egy hírességel London utcáin, nem?
-De. Szóval Tommal a mai koncert után bementünk valami bárba, de nem vártam meg, a kocsiját meg nem akartam elvinni, úgyhogy egyedül indultam haza.
-Gyalog?! Ismételten megkérdezem: Normális vagy?!
Csak nevetett a kiakadásomon. Hogy még jobban "felviduljon", folytattam:
-És nem gondoltad, hogy egy-néhány fanatikus rajongó csoportja üldözőbe vesz?
-Először történt meg életemben. Siva-val gyakrabban.
-Értem.
Pár percig mindketten hallgattunk.
-Ezek nem akarnak elmenni!!-jelentette ki durcásan.
-Akkor mit csináljunk? Nem fogom engedni, hogy hazáig kergessenek! Inkább támadt egy jobb ötletem...

TW







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése